
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Údržba je poslední roky čím dál více skloňovaným výrazem. Ne že by tu s námi dříve nebyla, naopak! Od průmyslové revoluce jsme ještě víc než kdy dřív nuceni přemýšlet dopředu, předvídat a uvědomovat si, že vše má svojí životnost. Nyní přichází na scénu Údržba 4.0, která díky všudypřítomné digitalizaci posouvá prediktivní údržbu úplně novým směrem. A co vy – jdete tím správným směrem? S naším rychlým testem se hned dozvíte, jak na tom ta vaše (údržba) je. Jste připraveni?
Možná už při odpovídání na předešlé otázky jste sami intuitivně poznali, jestli to u vás na údržbě stojí nebo naopak padá. Abyste měli nějaké přesnější měřítko, můžete nahlédnout i do našeho základního rozdělení „4 stavů urgence“. Neměli byste se tedy ptát jestli, ale jak moc je to urgentní u vás?
Odpověděli jste ANO:
0-2x
Gratulujeme, skvělý výsledek. Dobře nastavené procesy údržby nám vždy dělají radost – co takhle zjistit, kam dále se můžete posunout? Naší bezplatnou konzultací se nedá nic zkazit.
3-4x
Dobrý výsledek. Ale dobře je za 3. Prostor pro zlepšení existuje a správně vybrané projekty to vytáhnou na 1.
5-7x
Je potřeba vaši údržbu popostrčit správným směrem. Vybereme vhodné projekty pro efektivní rozvoj údržby.
8-9x
Vaše údržba potřebuje neodkladný zásah. Začali bychom Auditem údržby, ale tím naše spolupráce nekončí.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.