
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Pozvánka na
Logio Aperitivo na téma
NEPLÝTVÁNÍ V CELÉM DODAVATELSKÉM ŘETĚZCI.
8. 10. 2019
15:30 – 17:30
prostor bývalé slévárny Havanská 3A, Praha 7 – Letná
Plýtvání je všude kolem nás. Plýtvá se potravinami, časem, lidskými zdroji, CO2 a tím pádem v první řadě penězi.
V rámci panelové diskuze se dozvíte jaké jsou různé přístupy k optimalizaci dodavatelských řetězců.
Ve třech různých částech se postupně dostaneme k tématům ideální distribuční sítě, jak snižovat odpisy prošlého zboží, jak zefektivnit promoční akce nebo prostě jak být více společensky odpovědný.
PROGRAM
Přijďte si dát něco dobrého se skleničkou skvělého vína, jak se u Aperitiva sluší a patří, a zároveň načerpat vědomosti, které vám zaručí unikátní konkurenční výhodu.
Koho na Aperitivu z Logio potkáte?
Tomáš Hladík
Senior Konzultant
Marek Šucha
CEO
Petr Tulach
Ředitel realizace
Filip Vondruška
Vedoucí data analytik
Ondřej Žák
Obchodní ředitel
Martin Plajner
Data scientist
Potkáme se v moderních prostorách v budově NEO, jejíž historie sahá až do roku 1921. Vystřídala se zde slévárna, autoservis nebo výrobna kožených bot a kabelek. V hlavním sále si hned na začátek v 15:30 dopřejeme klasické Aperitivo.
Co je vlastně „Aperitivo“?
Italské Aperitivo není zdaleka jen popíjení alkoholického nápoje.
Nabízí mnohem víc – Aperitivo je ideální příležitostí k oddychu, poklábosení i nejrůznějším schůzkám, u kterých nesmí chybět něco dobrého na zub.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.