
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Velice často se tyto dva výrazy zaměňují. Je v nich ale podstatný rozdíl, i když to tak vlastně nemusí vypadat.
Vezměme si příklad toho, co se skrývá pod Multichannel. Jde třeba o obchod, který prodává své zboží jak online, tak v kamenné prodejně. Oba dva kanály jsou ale oddělené. Každý má svůj separátní sklad, reklamace zboží zakoupeného přes e-shop nelze vyřídit v prodejně a naopak.
Naproti tomu Omnichannel propojuje všechny prodejní kanály i možnosti interakce mezi obchodníkem a zákazníkem v jeden homogenní celek. Zboží „naklikáte“ přes internet, vyzvednete na prodejně, kde také vyřešíte veškeré záležitosti online transakce. Tento přístup samozřejmě obnáší precizní nastavení interních procesů a systémů. A hádáte správně – také vyšší náklady na zavedení takové platformy.
Dnešní zákazníci ovšem nedělají rozdíl mezi tím, jestli nakoupili online, komunikují s obchodem přes sociální sítě, z mobilu nebo přímo na pobočce. Pohybují se mezi různými kontaktními body a nechtějí v tom dělat rozdíl. Jediné, co vidí, je jednotná značka. A je jedno, jestli je nalepená na výloze, nebo ve formě změti pixelů na webové stránce.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.