
Prodejny Albert, které motivují zákazníky k tomu, aby jedli zdravě, kladou velký důraz na kvalitu, čerstvost, širokou nabídku a dostupnost zboží, se také dlouhodobě soustředí na inovace a zlepšování nákupního zážitku pro zákazníky.
Proto společnost v roce 2017 oslovila Logio, abychom společně pracovali na softwarové platformě pro automatické řízení a optimalizaci zásob promočního i nepromočního zboží, jejich objednávání a cenotvorbu. Tato platforma nyní pomáhá tomuto retailovému lídrovi řídit celý dodavatelský řetězec od objednávek u dodavatele až po finální nákup zákazníka na více než 300 prodejnách po celé ČR.
„Spolupráce se společností Logio nebyla jenom jedním z řady IT projektů. Díky spolupráci na hledání řešení pro Albert jsme také využili příležitost a přehodnotili naše procesy a pracovní návyky. Věřím, že jsme společně udělali Albert silnější a ještě efektivnější.“
Jesper Lauridsen,
Generální ředitel společnosti Albert Česká republika