
Firma Arctic Fox působí na českém trhu již 10 let a je známá především jako jeden z hlavních distributorů značky Fjallraven. Společnost velmi moudře využila lockdown k tomu, aby se v otázce moderního fungování posunuli o další krok vpřed. Společně jsme vytvořili moderní, intuitivní a především proaktivní nástroj, který pomocí pokročilých algoritmů odpovídá na klíčové otázky businessu.
Arctic Fox se nově může hrdě nazývat DATA-DRIVEN společností.
Rok 2020 byl pro non-food retail segment skutečnou zkouškou. Tradiční distribuční kanály zaznamenaly extrémní propad, a naopak e-commerce raketově roste. Kdo nebyl připraven, mohl ho minulý rok dostat na kolena. V Arctic Fox však tuto stránku nepodcenili a jejich e-shop funguje skvěle. Implementace “Business Intelligence” od společnosti Logio byl projekt zaměřený nejen na analýzu historických dat. Ambice byly vyšší, a tak má společnost nyní k dispozici nástroj, který pomáhá odpovídat na otázky typu: jaké produkty mají být zalistovány, jaká je správná struktura zásob, jaké produkty mají být promovány nebo jak se ideálně připravit na sezonu. Arctic Fox tak data jen slepě nesbírá, ale dokáže z nich vytěžit maximum!