
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Z uplynulého roku nejedné firmě “drhne v krku” a projevuje symptomy hned několika nemocí. Ať už mezi tyto firmy patříte, nebo ne, je důležité nezapomínat na údržbu vaší společnosti a zachovat ji zdravou. Jakékoliv kolísání či neoptimální nastavení procesu údržby může znamenat ohrožení vašich primárních funkcí.
Máme ale dobrou zprávu. Přes všechny současné překážky ještě není nutností spoléhat na samoléčbu a doufat, že to přejde. Naopak! Chcete-li být o krok před konkurencí, převezměte kontrolu a nechte vaši údržbu projít komplexní “zdravotní” prohlídkou. Ta odhalí silné a slabé stránky v nastavených interních procesech údržby. Léčebný proces v podobě doporučení dostanete formou akčních plánů změn. V případě, že budete potřebovat pomoc s jejich aplikací, tak vám budeme při následných procedurách samozřejmě k dispozici. U nás totiž léčba nekončí jednou návštěvou. A navíc to vše zvládneme i online!
Na dálku jsme schopni efektivně zhodnotit stav vaší údržby, a to při zachování nejvyšší míry bezpečnosti s použitím našeho know-how a zkušeností.
On-line interview s klíčovými pracovníky – připravíme pro vás strukturovaný soubor otázek zaměřených na různé oblasti údržby.
Prohlídka závodu – proběhne na dálku pomocí videoslužeb, anebo osobně, pokud to bude možné.
Datová analýza – dáme do souvislostí data z různých informačních systémů (ERP, CMMS, …) a najdeme příčiny hlavních problémů.
Vyhodnocení a prezentace našich doporučení – pomocí KPIs změříme, jak na tom reálně jste a co můžete udělat, abyste využili svůj potenciál.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.