
Blog
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Množství potřebného zboží na skladě ovlivňuje kromě počasí také sezóna, dny v týdnu, trendovost, cena nebo slevy. Pokud zlevníte jedno zboží, ovlivní to nejen jeho prodeje, ale i zájem o podobné výrobky. Třeba sleva na nektarinky znamená snížení prodejů broskví.
Logio svým klientům pomáhá s řízením zásob a plánováním promoakcí pomocí systému Planning Wizard. Ten dokáže analyzovat miliony prodejních transakcí, a navrhnout tak ideální množství zásob a objednávek. 
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.

Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..

Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!

Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.