
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Osvícené výrobní a obchodní společností musí neustále přemýšlet nejen nad tím, jak zvyšovat atraktivnost svých služeb a produktů pro zákazníky, ale také, jak posilovat konkurenceschopnost na trhu cestou vysoké výrobní, procesní a logistické efektivity. Zde se nezřídka ukrývá „Svatý grál“, jak ukázat obchodním rivalům svá záda.
Jednou z posledních klíčových oblastí, kde lze v tomto směru skokově dosáhnout významného posunu, je optimalizace procesů a jejich následná digitalizace a automatizace. Vyladit své SCM procesy tak, aby se co nejvíce přiblížily dokonalosti, je nejen výhodnou a předpokladem, ale v dnešní době i nutností, chcete-li být na trhu úspěšnější než ostatní.
Optimalizace-digitalizace-automatizace není cíl, ale cesta
Cílem je spokojenost a maximální atraktivita pro potenciálního zákazníka, což je mantra, která musí být středobodem vesmíru každé úspěšné komerční společnosti.
Inspirujme se Baťou
Vzpomeňme na filmy pro pamětníky či vyprávění našich dědů: prvorepublikové koloniály a restaurace byly téměř vždy hrdě ozdobeny okázalou cedulkou s nápisem „Náš zákazník, náš pán“, zpravidla umístěnou na nejviditelnějším místě provozovny. Tento slogan byl i hlavním mottem nanejvýš úspěšné společnosti, jakou je Baťa. Cíl zůstává i po sto letech stále stejný a neměnný, modifikuje se pouze cesta, a to nejen díky novým technologiím, ale i zlepšující se konkurenci a narůstajícím potřebám a požadavkům trhu.
Kdo chvíli stál, stojí opodál
Maximálně možná eliminace plýtvání, lidského faktoru a mezer v procesech nejenže snižuje náklady a zvyšuje zisk, ale současně snižuje chybovost či zmetkovost ohrožující ztrátu důvěry, která má zásadní vliv na obchodní reputaci. A jak známo negativní zpráva se šíří až 7x rychleji než pozitivní a v byznysu to platí dvojnásob.
Co na to Logio?
Služby a řešení Logia jsou založeny na holistickém přístupu z hlediska optimalizace, digitalizace a automatizace SCM, tak aby Váš zákazník, ať už je to kdokoliv, odcházel vždy nadmíru spokojen, příkladně obsloužen, a zároveň aby Vaše náklady s tím spojené byly minimální.
Vždy NĚCO navíc
Odvést kvalitně svoji práci či službu dnes už nestačí, pokud chcete být lídry na trhu. Klíč úspěchu je v tom, udělat i NĚCO navíc. Logio Vám nejen vyladí procesy a ty následně zelektronizuje a zautomatizuje. Ke svým projektům přidá například unikátní předpověď poptávky, expertní byznys mentoring nebo třeba specializovaný BI Decision Maker kokpity na míru pro jednotlivé manažery, které jim rychlostí myšlenky naservírují „big view“ či naopak na pár kliknutí najdou „jehlu v kupce sena“.
Logio decision maker
Červená – zde je problém
Žlutá – tady něco nefunguje
Zelená – všechno běží, jak má
Jak začít
Pro ty společnosti, které chtějí svůj dodavatelský řetězec vyladit do stavu blízkému dokonalosti, nebo se třeba jen chtějí nechat inspirovat společností Logio z již realizovanými projektů, jsou u nás vždy dveře otevřené. Naši experti s Vámi rádi a ochotně vypijí kávu a neformálně podiskutují, jak mohou pomoci i Vám.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.