
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Kvůli koronakrizi čelí firmy značnému narušení provozu a prodejů. Ty, které se historicky etablovaly v internetových prodejích, mají žně. Zbytek firem marně hledá způsoby, jak udržet své podnikání nad vodou i přes komplikace způsobené karanténou. Co tedy s tím?
Doba nahrává těm, kteří se nejrychleji přizpůsobí situaci. Je potřeba být agilním lídrem a jednat tady a teď. Dlouhodobé otázky, vize, strategie musejí nyní počkat. Teď je ta správná doba, kdy „nakopnout“ své internetovou nabídku. Posílení on-line prodejů by se v normálním čase jevilo jako sáhodlouhý proces, který je třeba komplikovaně budovat. Věc je ale jednodušší, než by se mohlo zdát. My v Logio vám pomůžeme s e-shopifikací vašeho podnikání v horizontu dnů a hodin! Není čas ztrácet čas.
6 kroků k úspěšnému e-shopu
Logio je připravené vám se všemi překážkami pomoci. Každá tato sekce má své rychlé IT řešení v cloudu. V dnešní době internetových produktů mají uživatelé možnost skutečně jen otočit klíčkem a začít. Přesně taková řešení v dnešních dnech mají smysl.
Zjistíme, jak jste připraveni na e-commerce, a to hlavně po operativní stránce. Opřít se o internetové prodeje je problém převážně manipulační techniky. Firmy, které nejsou zvyklé prodávat on-line a pouze “spustí e-shop” se potýkají s četnými problémy právě ve skladu. My o tom víme své. Řídíme logistiku pro ty největší e-shopy a vidíme, jak těžké je udržet vše pohromadě. V druhém kroku vyhodnotíme vaši technologickou připravenost. To, co bude napůl připravené, rychle dotáhneme. Co bude chybět, vyřešíme v cloudu. Doporučíme vám osvědčená řešení, šitá na míru vašim potřebám. Nakonec spustíme prodeje. Pomůžeme vám nastavit kampaň a společně s vámi budeme vyhodnocovat a měřit první nákupy. Pošleme vám naše operativce do firmy a do skladu, když to bude potřeba. Zkrátka postaráme se o to, aby první dny vzniklo co nejméně problémů, než si nový internetový prodej sedne.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.