
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Hlídat toky peněz je v současné situaci pro řadu firem důležitější než kdy jindy. Na správném vyhodnocení situace dokonce může záviset jejich přežití. Produkce se u mnohých podniků snížila nebo úplně zastavila, klienti proplácí faktury pozdě nebo vůbec, ale výplaty zaměstnancům je potřeba platit dál. Snadno se tak může stát, že na účtech nebude dostatek peněz na provoz. Pak jde o to, kdy riziko odhalíte a jak jste schopni ho řešit. Tady Logio nabízí pomoc, a to ve třech rovinách:
1) Priority v aktuálním saldokontu. Otevřené pohledávky dokážeme sofistikovaně prioritizovat a upozorňovat na nezvyklé situace. Automaticky detekujeme abnormality, které mohou znamenat budoucí riziko. Pokud např. zákazník změní svoji platební morálku, naše “senzory” tuto změnu zaregistrují a okamžitě rozblikají červené kontrolky na “řídícím kokpitu”. O problému tak víte dřív, než vám způsobí vrásky na čele. Pokud totiž nepříznivé situace dokážete předjímat, výrazně tím zmírníte jejich negativní dopad na vaši firmu.
2) Výhled budoucího Cash Flow. Nabízíme chytré nástroje, které nepřetržitě kontrolují a monitorují Cash Flow vaší společnosti. Neustále počítají a aktualizují budoucí příjmy a výdaje v horizontu nejbližších týdnů. Některá data jsou k dispozici, jiná je potřeba dopočítat. Ale i s tím si umíme poradit. Dokážeme zkrátka simulovat budoucí stav vašich peněžních prostředků, a tedy třeba i to, že pro výplaty v příštím měsíci budete muset využít kontokorent.
3) Návrh opatření. Blížící se problémy nejen detekujeme, ale také navrhujeme řešení. Pokud se vám na stole kupí vydané faktury po splatnosti a současně známe vývoj vašich budoucích výdajů, dokážeme automaticky generovat řešení tohoto časového nesouladu. Někdy to může být skonto konkrétních faktur, jindy změna platebních podmínek vybraných zákazníků. Zkrátka sladíme “takt příjmů a výdajů” tak, aby byl v této složité době maximálně efektivní.
Naše nástroje vždy nabízíme na míru konkrétním zákazníkům podle jejich potřeb a povahy provozu. Budete tak mít informace, které pro řízení Cash Flow potřebujete.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.