
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio bude na vybraných projektech v oblasti řízení dodavatelských řetězců spolupracovat s mezinárodní poradenskou společností Deloitte. Obě společnosti budou v první fázi spolupracovat v oblastech „Customer” a „Sales and Operations Planning”. Společně tak klientům poskytnou holistický pohled na prodejní proces, a tím umožní ještě efektivnější a koordinované plánování výroby a prodejů.
Deloitte bude v tomto partnerství poskytovat převážně své know-how v oblasti Customer Insights, dynamické cenotvorby a personalizace. Logio na tuto práci naváže svým řešením v oblasti plánování prodejů a řízení dodavatelského řetězce.
Partnerství se nebude týkat pouze projektů realizovaných v České republice, ale také projektů v rámci celé střední Evropy.
„Logio má s Deloitte podobnou kulturu týmů a podobný přístup k řešení komplexních situací dnešních firem. Stejně jako u nás je jejich přístup založený na datech, automatizaci a také odvážně prozkoumává zapojení strojového učení a umělé inteligence do řízení podnikových procesů,“ dodává Jan Balatka, vedoucí partner Deloitte pro analytické služby ve střední Evropě.
„I když je Deloitte absolutní špička v oblasti poradenských služeb, přeci jen nastávají situace, kdy si k ruce pozve dynamickou českou firmu, která věří v matematiku a opírá se o zdravý český selský rozum,“ říká ředitel společnosti Logio Marek Šucha.
Jak klientům spolupráce Deloitte a Logia pomůže?
Pouze 10 procent firem umí v dnešní době dokonale propojit strategii s operativou. Zbylých 90 procent zbytečně plýtvá, a přichází tak o zisk. Deloitte a Logio přetaví synergie svých dlouholetých zkušeností v komplexní řešení pro konkrétní klienty.
Právě komplexní přístup je potřebný pro důsledné propojení jednotlivých firemních oddělení. Díky tomu se veškeré informace propíší celým dodavatelským řetězcem, od prodejen až do výroby. Takové propojení je přitom opřené o jeden centrální systém. Uvnitř firem tak existuje pouze „jedna pravda“ a jednoduše řečeno pravá ruka ví, co dělá ta levá.
Přístup v řízení firmy založený na datech a datových modelech pak vede k tomu, že zákazník dostane dobrou nabídku šitou na míru. Zboží je zároveň k dispozici v potřebném množství a doručené v co nejkratší době.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.