
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se v druhé polovině ledna zúčastnilo podnikatelské mise na výstavu EXPO do Dubaje, kterou organizuje Ministerstvo průmyslu a obchodu, aby na tamních trzích představilo české produkty a navázalo partnerské kontakty. Na malé ohlédnutí za touto skvělou příležitostí jsme se zeptali našeho Honzy Jirovce, jednoho z partnerů společnosti Logio.
Jednu výzvu bych asi našel. Jsme sice skvělí v prezentování projektů jako Country/City For The Future navenek, ale je, myslím, škoda, že nemáme jakousi živou ukázku či technologické demo přímo u nás v Česku. Pokud své nápady myslíme vážně, bylo by přece fajn zhmotnit je přímo u nás doma. Proč si neudělat vlastní CZEXPO?
Určitě. Například sousední Německo své myšlenky nejdřív aplikuje ve své zemi a až posléze je vyváží do celého světa. Vidíme to například na „ozeleňování“ energetiky, ať si o něm myslíme cokoliv. Proč nenajít společnou synergii se západním sousedem a vytvořit hezký komplex exportních artiklů?
Důležité bylo, je a bude i téma elektromobility. Vzhledem k tuzemské automobilové produkci bychom právě my měli stát v čele racionální proměny a tvořit realistickou a udržitelnou strategii v tomto sektoru. Pokud budeme jen stát v koutě a nesouhlasně kroutit hlavou, svět nám opět uteče. Buďme v tomto sektoru hybatelem a ukažme světu reálnou vizi!
Jan Jirovec, partner ve společnosti Patero
Jan Jirovec je spolumajitelem několika technologických a konzultačních společností v rámci skupiny Patero. Mezi nejvýznamnější společnosti v rámci skupiny patří naše Logio, které má ve svém poslání zlepšovat fungování dodavatelských řetězců. Další zajímavé firmy jsou např. Yieldigo, které pomocí AI optimalizuje prodejní ceny nebo Shipvio, které zjednodušuje obchodování a zefektivňuje přepravu ve světě.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.