
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Česká technologická společnost Logio se od neděle 23. ledna do pondělí 24. ledna zúčastní podnikatelské mise na výstavu EXPO do Dubaje, kterou organizuje Ministerstvo průmyslu a obchodu, aby na tamních trzích představilo české produkty a navázalo partnerské kontakty. Logio to oznámilo v aktuální tiskové zprávě. Světové výstavy EXPO Dubai 2020 se na konci minulého roku zúčastnila například také skupina Packeta, která vlastní českou technologickou firmu Zásilkovna, a další společnosti zajišťující služby výdejních míst, logistiky a doručení do zahraničí.
(Zdroj: City For The Future, EXPO Dubai 2020)
Vývoj vlastního software, sofistikované matematické modely a umělá inteligence dostaly českou technologickou firmu Logio mezi světovou špičku. Know-how Logia pomáhá firmám po celém světě vyčíslit budoucí prodeje a odbyt, navrhnout optimální rozmístění skladů, dokáže naplánovat vhodné lokality dobíjecích stanic, schéma veřejné dopravy i například sdílených dopravních prostředků. Mnohé firmy tak již dnes mohou plánovat prodeje v období Vánoc 2022. Již dnes lze mezi klienty firmy najít například Plzeňský Prazdroj, Škoda Auto, Košík.cz, Kofolu, Albert a mnohé další.
Přínos služeb Logia spočívá v úsporách energií, pohonných hmot, počtu vozidel na silnicích, emisí, snížení množství neprodaného zboží a jeho následné likvidaci. „Mnohé firmy ve snaze uspokojit zákazníka nakoupí nadměrné množství zboží, které je potřeba ze surovin vyrobit, přepravit, skladovat. Vznikají tak nadbytečné zásoby, které zabírají skladovací kapacity, prodejní prostory a generují náklady při následné likvidaci. Všechny tyto negativní jevy lze výrazně redukovat při znalosti budoucích prodejů, aniž by bylo nutné naléhat na spotřebitele, aby slevili ze svého komfortu. S využitím chytrých algoritmů integrovaných do špičkového software a umělé inteligence lze úspor dosáhnout,“ píše se v tiskové zprávě společnosti.
Příběh Logia se začal psát v roce 2004 a během několika let se dostalo mezi světovou elitu nejen v optimalizaci logistických řetězců. Experti z Logia se zaměřují především na práci s daty, při jejich zpracování využívají vlastní software, matematické algoritmy a umělou inteligenci.
Článek byl připraven redakcí časopisu Logistika.
Oto Hausmann se specializuje na řízení změn, vedení projektů, týmů a rozvoj lidí. Více než 12 let pracoval ve společnosti DATART, kde také vedl strategické projekty a změny, jako např. vznik internetového obchodu a jeho integraci do sítě tradičních prodejen, rozvoj služeb a související změnu struktury zisku nebo implementaci Supply Chain procesů a nástrojů. Aktuálně vede tým projektových manažerů a pomáhá společnosti Logio při budování pozice dominantního dodavatele SCM řešení.
A pokud vás zajímá, proč je Ota v Logio, odpověď najdete v našem videu (zdroj Cocuma).
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.