
„Jak draci znovu probudili užovky“ aneb jak vznikaly naše hodnoty
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Víš, že si vlastně ani přesně nevzpomínám. Agilita se do mého stylu práce dostala tak nějak plíživě. Na začátku jsem tomu říkal „přezdívka pro bordeláře a floutky“. Ale nejstarší vzpomínka bude asi tak 6 nebo 7 let stará. V DATARTu jsme spolu s O2 dělali jeden unikátní projekt a jedním z důležitých IT řešitelů byla společnost ETNetera, můj oblíbený IT dodavatel. Její projekťáci byli první, kdo mi začali v praxi ukazovat kouzlo agilních principů spolupráce. Měli se mnou tenkrát hodně trpělivosti… Věřil jsem tehdy, že není nadto pracovat s IT dodavateli stejnými metodami jako s dodavateli televizí a mobilů, tzn. že je mou svatou povinností budovat si převahu a moc, a tím hájit zájmy svého zaměstnavatele.
Po ukončení 12letého působení v DATARTu jsem poslední roky nejvíc energie vkládal do projektu implementace velkého SW řešení v Albertu. V jeho druhé fázi jsme se hodně opírali o agilní principy a metody práce SCRUM. V posledních týdnech pracuji na revitalizaci 1st Line a Zákaznické péče v nejlepší české společností zabývající se „Supply Chain Managementem“ – v Logio. No a chystám se na jarní semináře projektového řízení pro studenty na VŠE.
Rozhovor byl připraven redakcí Studentského klubu projektového řízení (www.skpr.cz).
Oto Hausmann se specializuje na řízení změn, vedení projektů, týmů a rozvoj lidí. Více než 12 let pracoval ve společnosti DATART, kde také vedl strategické projekty a změny, jako např. vznik internetového obchodu a jeho integraci do sítě tradičních prodejen, rozvoj služeb a související změnu struktury zisku nebo implementaci Supply Chain procesů a nástrojů. Aktuálně vede tým projektových manažerů a pomáhá společnosti Logio při budování pozice dominantního dodavatele SCM řešení.
A pokud vás zajímá, proč je Ota v Logio, odpověď najdete v našem videu (zdroj Cocuma).
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Podpora vzdělávání je v dnešní době ve většině společností naprostý standard. Patří mezi oblíbené benefity, čteme o její důležitosti v každém druhém článku. Pro generaci Z (narozeni mezi lety 1995
Nové pracovní prostředí, noví kolegové, nové produkty a úplně jiné fungování firmy. Toho, co se musí nováček při nástupu do nového zaměstnání naučit, je opravdu hodně a naskakovat
Být konzultantem není jen tak. Jeden z našich kolegů toto řemeslo popisuje jako kočovnou činnost, na kterou žádná vysoká škola nepřipraví. A vlastně má pravdu. Život konzultanta