
Málo místa ve skladu? Optimalizujte!
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Vyhlášení nouzového stavu kamiony z českých dálnic ve velkém nevyhnalo. Počet registračních značek náklaďáků, které projely alespoň jeden mýtný úsek, se snížil pouze o desetinu. Jak je tedy možné, že kamionů opticky ubylo? Je to jednoduché. Když se podíváme na data od společnosti CzechToll, která má výběr mýta na starosti, vyplývá z nich následující: Po vyhlášení nouzového stavu kamiony na tuzemských dálnicích najely o třetinu méně kilometrů. Na dálnicích a zpoplatněných silnicích první třídy tedy jezdily především nákladní auta, která je používala na krátké úseky. Vypadly hlavně dálkové trasy. Nejmenší průměrný nájezd na registrační značku zaznamenal mýtný systém ve 14. týdnu tohoto roku, a to pouhých 305 km. Důvod je jednoduchý – výrobu postupně zastavily automobilky a s nimi i jejich subdodavatelé. Dá se tedy předpokládat, že s obnovením výroby aut se dálnice zároveň zaplní auty nákladními.
Náš konzultant Martin Chalupa sepsal pro jedno z čísel magazínu Logistika komentář na téma optimalizace skladových prostor.
Logio se přidává k česko-německé investiční skupině ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě..
Bylo nebylo jedno Logio. Vzniklo v roce 2004 a co by to bylo za firmu, kdyby neměla jasně definované hodnoty. Nazvali jsme je UŽovky. Co to je a kde se vzaly? Čtěte dále!
Náš marketingový ředitel Radim Jung byl nedávno hostem našeho podcastu, kde mluvil o protínání marketingu a logistiky. Toto téma nedávno rozvedl v komentáři pro časopis Marketing & Media, který citujeme v plné šíři v blogu.